Kızlar merhaba hamileliğimin başındayım mide konusunda çok sıkıntı çekiyorum yanma kusma ne ararsanız var ama çok şükür bebeğim iyi 🙏 onun için değer düşüncesiyle tüm zorlukları görmezden geliyorum ama merak ettiğim konu şu doğumdan sonra mide rahatsızlıklarınız devam etti mi yoksa geçti mi