Canım korkutmak için asla yazmıyorum benimde oyle aol tarafta oldu ama çok ağrı veriyordu bana heleki adet dönemlerinde 1 sene hiç anlayamadım sonra artık işinde çok iyi olan kadın doguma gittim endometriozis dedi ve ameliyat oldum aynı sezeryan gibi benimde hemen belli oldu szeryandan hemen sonra o oldu ama doktorum normal drdi anlamadı ilk sonradan başka doktorası etti ve ameliyat dedi