Nisakrmn3 Busra3509 hamilelikte normal zaten akıntı olması hormonlar değişiyor ama fazlası idrar yollarınızda sıkıntı olduğunu gösterir, doktorunuza danıştınız mı?
minisinannesiiii Busra3509 ay 2 paket enzofen fitil kullandim hicbi ise yaramadi ama kendi doktorum gynomax xl diye bi fitil verdi 3 tane vardı içinde onu kullaninca hemen kesildi doktorunuza danışıp alabilirsiniz
Nisakrmn3 minisinannesiiii ya nasıl kullandınız ben cesaret edemiyorum acı yanma hissi oluyor mu? Mantar varmış bende 12 li fitil verdi ama hala başlayamadım
minisinannesiiii Nisakrmn3 yok valla acı filan olmadi hatta fitil üçgen şeklindeydi ama ilactan ilaca değişirmi bilmem bende mantar yoktu da sadece akıntım vardı namazima filan engel oluyodu
Mervex Busra3509 hesabi kapanmis bak goruyormusun avladik birini kimbilir daha kac erkek var fotograf falan hepsini inceliyolar sapiklar
Mervex Busra3509 valla bende cok anlamiyorum ama arkadaslar yardimci olsunlar pislik profilinde yorumlar yapiyor kadinlara
Busra3509 Mervex terbiyesiz köpek Kapanmıs mı post acmıstm bende tam Hapy mom hemen ilgileniyor Allahdan. Kim bilir kac tane vardır dedignz gibi. Kadın olarak yasamaya korkar olduk bu edepsizler yuzunden