ArifeAhmet Kızlar tetenoz aşısından sadece 1 doz vuruldum ikinciyi vurulmak istemedim çünkü 1 hafta kol agrısı cektim çok acımıştı 🤦♀️ Tetanoz aşısı olmayıp Doğumda sorun yaşayan varmı yada ben yaşarmıyım?
cimennbayann ArifeAhmet ben hiç aşıya gitmedim hamileyken gittiğim hastane önermemişti bi sorun yaşamdım Doğum yaptım 2 aylık kızım var çok şükür 😊
Ciara93 ArifeAhmet ben de olmadım ilk gebeliğimde de olmamıştım bi sorun olmadı ama niye yapmıyolar acaba merak ettim şimdi hep aynı doktora gidiyorum sorcam mutlaka