Arkadaşlar gebeliğin ilk 3 ayında levrek yedim.Araştırmıştım ama levrek zararlıdır yazmıyordu.Bugün başka bir sitede levreğin gebelikte uzak durulması gereken balıklardan olduğunu okudum.Biraz endişelendim doğrusu.Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim i.