Esraerden Evet hamile arkadaşlarım bugün 38 haftaligim ve 2 cm açılmam varmış 2. Doğumum fazlasıyla heyecan var . Sizde durumlar nasıl
Minigim20 Esraerden daha 35 haftalık olmama rağmen içim kıpır kıpır ve ilk doğum stres korku endişe sevinc hepsi bı aeada
SutlacimiYedimmiBen Esraerden bnmde ikinci insllh bnmde senin haftanda açılmam olur kendiliğinden 30+5 haftaligim
koalababy Esraerden 38+4 üm ne gelen var ne giden nede açılmam var heyecanla bekliyorum ama sancım bile yok 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin de gelsin artık yeter ki ❣️
Esraerden koalababy benim 2. Doğum oldugü için heralde bide kız bebek aceleci olur diyorlar bu hafta bekleyiş içindeyim ben inşallah seninde sağlıcakla gelir bebisin
Elfyldz Hanimlar ilk gebeligim 37 haftaligim adet olacakmis gibi agrilarim oluyor bayadir. Iki gundur de belime agri giriyor. Sizce dogum yaklastigi icin mi yoksa herkes de oluyormu bu belirtiler sonlara dogru. Ilk oldugi icin tecrubesizim🤷♀️😂
Esraerden Elfyldz daha dün akşam aynı belirtileri yaşadım bugün muaynem vardi 2 cm açılmam olmuş . Herkes te aynı olur mu bilmiyorum ilk doğum da insan daha bi panik oluyor içini ferah tut onlar geleceği zamanı biliyor