1PrensAnnesi Prensesannesii 7.ayda çatladım😞 şuan 2 adet var 9da da bitane çatlarsam 3 çatlakla bitecek gebelik😢
Asyam92 Prensesannesii ben suan 33+5 oldum ve 33 e girer girmez çatlağım olustu 😞sanki hiç olmicak sanmıstım 😑
EbrarBulut Benim şuana kadar hiç yoktu 33. Haftadan sonra çatlamaya başladı sert vuruyor hemen akabinde kaşıntı kızarıklık ve çatlak 😪😭😭
NeslihannBry EbrarBulut bi ürün kullandınız mı peki bende 22 + 6 dayım su an Yok ama vücudum elverişli çatlamaya 😒
SedaOuzSll 34+5 şu an. Doktor Lierac kullanmamı tavsiye etti. Aldım ama kullanmadım 😄 Çok şükür ki kullanmama rağmen çatlama olmadı.
EbrarBulut NeslihannBry Ben zeytin yağı ve kakao yağı kullandım lierac aldım ama kullanmadım bende kızarıklık yaptı