Saripapatyam1 Kızlar benm 3. Gebeliğim şuan 12. Haftadayız bu bebeğim erken hissetmeye başladım ama dün geceden beri hiç hissetmiyorum normal mi kii. 3 gebelik ama ilk gibi telaşa düşüyor insan.
Fatmanur-3 Saripapatyam1 Çikolata yemeyi tatlı yemeyi denediniz mi benim de ilk gebeliğim 17+3 şuan ama daha hareket hissetmedim erkek bebek geç hissedersin ve ilk gebeliğin olduğun İçin dediler sağlığı yerindedir inşallah doktorunuzla mı görüşseniz bir kaç gün daha bekleyip
Ysmmmnn Saripapatyam1 bneimde 2. Gebeliğim 13. Haftada tek tük hissetmeye başladım hergün olmasada zaten hergün takip etmek için 20 küsürlü haftayı bulmak gerekiyor bir sıkıntı olcağını düşünmyrm