Kızlar ben hep ağda veya epilasyon aleti ile özel bölgemi temizlerdim çok nadir jilet kullanırdım. Fakat hamile olduğumu öğrenince korktum 3 haftadır jilet kullanıyorum ama çok rahatsızım. Şu an hamileliğin 7.haftanın içerisindeyim. Sizce ağda yaptırmak kendimi kastığım için bebeğe zarar verir mi ? Siz neler yapıyorsunuz ?