Ezg19 Kızlar doktorum şeker yüklemesi yaptırmadı bana Sağlık ocağında kan tahlil yaptırırken insüline de baktılar referans aralığı 2.5-25 olarak gözüküyor ama benim 27 çıkmış glikoz da aç karnına 90 sizce şeker mi var tedirgin oldum
miskokulum1 Ezg19 emin olabilmek için doktorunuza siz teklif edebilirsiniz yükleme yapması konusunda.
Dryalp Ezg19 açlık tokluk şekerinize baktırın olmadı ben şeker yüklemesi yaptırmadım açlık 1saat sonra tokluk baktırdım şekerim çıktı
orkidehaniimm Ezg19 açlık şekeri 70 ve 100 arası normal ama iyi bir endokrin doktorunu araştır ve git derim çünkü gerçekten hem senin hemde bebeğinin sağlığı için çok önemli 🌸🙏