Kızlar merhaba ben Aralık ayında 8 haftalıkken bebeğimin kalp oluşumu olmadığı için kürtaj olmak zorunda kaldım. 2 ay sonra şimdi tekrar hamileyim size sormak isteğim tekrar hamile kaldıktan sonra sağlıklı bi gebelik geçirdiniz mi aklımda hep aynısı olur mu diye bi korku var neler yaptınız paylaşabilir misiniz acaba ?