Merhabalar arkadaşlar öncelikle yavrularımız sağlıklı ve hayırlı evlatlar olsun inşaAllah 🤲🏻
Ya böyle gönlünüzden geçen bi cinsiyet varmi hani inşaAllah bebeğim 💙veya 💗 olur diye .
🤰🏻
Hep okuyorum yorumları bazıları cinsiyet öğreniyor ama keşke şu olsaydı diyor benimde gönlümden geçen elbet var ama tutmayınca o kendimi de kötü hissedirim diyorım sizlerin nasıl oldu