nagi bende sizinle ayni haftadayim ama sanci yok yani arada günde 1 kere bise oluyo geri gidiyor anlayamadim . Birde ev tasiyoruz is yapiyorum yani agir kaldırmıyorum ama duzenleme yapiyorum doguracam erken olacak diye korkuyorum . Ya da icimde bebege birsey olurda hissetmezsem diye
Sizin sanciniz cok sık mi oldu ondan sonra mi hastaneye gittiniz