Berna5 hastane oda süsü yasak oda süslemek yasak dedi. Ziyaretçi yasak dedi. Bi gittik ki odalarda kapı süsü olanlar vardı ayrıca ziyaretçilere doluydu yan odam. Ben de ailemi çağırdım doğumdan sonra gelip görmeleri için. Cibinlik yoktu, odalar da yeterliydi. Hemşireler çok ilgili ve yardımcı oldular.