Nilgun75 Bugun 12+0 haftadayim ve bugunki kontrolumde bir oglum olacagini soyledi doktorum ve bana da gosterdi ,bir kizim vardi, bir de oglum olacak insallah, sizde durumlar ne kizlar bu sene kiz mi erkek mi cogunlukta
_Elifffffff_ Nilgun75 1 tane prensesim vardı 💗 şimdi oğluma hamileyim bence erkek senesi duyduğum herkes erkek bebek bekliyor 🤰💙
ikincimucizemmmm Nilgun75 benimde bir ogluşum vardı dün ögrendim birde kızım olacakmış 12. Haftamda ögrendim
Rmys_eyllhfa_ Bende bugün öğrendim doktorum 12. Haftada kız diye tahmin etmişti ve 16. Haftamda kesin olarak kızım olacağını öğrendim 🌸👩👧
Nilgun75 Emn_dgn sanirim oyle kime sorsam erkek diyor ,doktorum da erkek dediginde hic sasirmadim inanir misin ,dun oglum olacagini ruyamda gordum bugun de oglun olacak dedi Doktor
Rmys_eyllhfa_ Nilgun75 amin canım hepimizin çocuğunu inşallah sağ Salim kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻
susu9387 Nilgun75 bacak arasini gosterdi mi doktor ve goruntusu varsa paylasabilirmisin lutfen ? banada erkek dedi sonra kiz dedi detaayli bekliyoruz kesinlesmesi icin.