Kızlar ilk bebeğimde çok çektim göğüs yarasını mastıt olmuştum hatta göğsüm yarilmisti ve o şekilde emzirmek çok acı vermişti şimdi ikinciye hamileyim ve avent göğüs koruyucu aldım doğum öncesi kullanmaya başlamalı mıyım bı kaç saat krem sürüp de yoksa emzirme vaktinde mi kullanmak lazım hem süt toplama için aparatı var hemde açık şekilde olanı var kıyafete sürtüp tahriş olmasın diye nasıl yaptınız ya da yapacaksınız demeyimlerinizi öğrene bilir miyim acaba 😊