Sezeryan olacaksanız eğer bence bi tane elbise şeklinde alın ben hep pijama takımı almıştım. İlk 1-2 gün giyemedim tabi benim biraz ekstrem bi durum oldu sonda fln takıldı o yüzden. Ben alt daha çok değiştiririm diye düşünüyordum ama üst daha çok değiştirdim. Çok terleme yaşadım bolca tişört alın yanınıza.
Trendyoldan pijama takımı aldım keten çok güzel kumaşı indirimde almıştım bir de kupon kullanmıştım 35 tl ye gelmişti tavsiye ederim https://ty.gl/kwubz8ry