Ckaragoz benim de ikinci gebeliğim hiç öyle göbek çıkması olmadı ayrıca çıkmasını istemem estetik açıdan göze batıyo.hele bi de dar şeyler giyince tuhaf duruyo bence.yani istenecek bi şey değil ama tabi göbeği öyle çıkanlara da bi şey diyemem gebelikte her şey olağan😬