Asyaaa94 canim biliyormusun resmen ben.34+4 gittim doktorum 1 hafta geriden geliyor dedi,ki ben o ay sadece 700 gr almişim insan kendini kotu hissediyor ama dun kontrole gittim 36+4 2.500 olmuş,doktorum bundan sinrasi benim icin normal bebektie dedi.Bebegimizin ne zaman dogacagi belli degil mesela 40.haftasinda dogru diyelim 3 yada 3e yakin olur nasipse buda gayet normal.Bir de doktorlar adet gununden hesapliyorlar ne zaman bebek olustu bilinmiyor,buda etki ediyor bence.saglikliysa bosverelim bence,fit hamileler olarak sansliyiz👋😄cok yorum yapanda kıskaniyodur,cok kilo alsak bi seferde davul gibisin felan diyeceklerdi kimi memnun edecgiz aman bosver