30 haftalik hamileyken agrım oldu acile gittim nst istediler nst sonucunu doktora gösterecektim çıkış şaatiydi beni azarladı randevusuz geldim diye sonuçta agrım olacağını nerden bilebilirdim sınırlı sınırlı iki kasigimada bastırarak baktı ben 2 haftadır bebeğimin biryerleri açımismodir diye takmaktan stres halindeyim başına gelen oldumu bisey olmusmudur