Emine1234 Merhaba kızlar adet olmak için tarlusal kullandım.. İlaç biteli 6 gün oldu, halen adet olmadım.. Siz kaç günde adet oldunuz tarlusal kullanırken… Bildiğiniz doğal adet söktürücü tavsiyeniz var mı?
Gizemnaz_ Emine1234 cnm bekle 8. 9. Gun muhakkk olursun bende oyle sinir.olmustum 8.gun oldm bide hemende sokulmedi lekeyle basladi bende kekik cayi feln icmistm
MihricanA Emine1234 10 gün icinde adet görürsün goremezsen bi test yap çünkü ben ictigim halde adet olmayınca hamile oldugumu öğrenmiştim
Emine1234 Gizemnaz_ cnm olurmu yum diyosun ben tarlusalı günde 3 kere 4 gün kullanmıştım… Sen kekik çayını nasıl kaç ögün kullandın…
Gizemnaz_ Emine1234 bnde tarlusali 3 gunde bitirmistim 2 sabah 2 aksam olarak yani gunde bir bardk icmistim bi su bardagina bi tutam attim demledim ictm
Emine1234 Gizemnaz_ sen kaç gün içinde olmuştun canım… Bende yapayım kekik çayını insallah faydalı olur
Gizemnaz_ Emine1234 cnm 9.gunde oldum zor sokuldu hep kahve leke geliyordu oyle gelince sogan suyu ictim kanamam baslasin diye
Emine1234 Gizemnaz_ hadi ya ben simdiden içeyim kekik cayı anca sökülür sanırım.. Kasık ve karın agrım var sadece Benımde
Gizemnaz_ Emine1234 ama emin ol cnm gebe olmadigindan cunku benim basima geldi 1 sene once ilac bitti ve adet olmadim 10 gunu gecince bi twst yaptim cift cizgi
Baybymucize Emine1234 11.günde geldi adet oldum ondan sonra adetimi berbat bozdu pco vardı ama her yada 2ayda bir adet olurdum doktora gittim neden her ay olmuyor da 2.ayda oluyor diye ilacı verdi 3ayda bir yada 5ayda bir olmaya başladım başka doktor doğum kontrol hapı verdi ve hamile kalamayan ben doğum kontrol hapı işe hamile kaldım
Emine1234 Gizemnaz_ gebe değilim cnm.. Ben de bu ay ilk defa günde 3 adet içtim acaba erken gelir sanıyordum demekki gecikebiliyormus