leylosule kesinlikle demeyin bazı cocukları doktorlar 4.aydan itibaten ek gıdaya başlatıyor bence cocuga 4 5 aylıkken az az su verilmeye başlatılmalı benim teyzem 5 aylıkken susuzluktan catlayıp ölmüş köyde oturuyorlarmış orasıda cok sıcak bi kac kişi neneme demişler su verme ölür fln diye cocuk susuzluktan ölmüş kesinlikle fln diye konuşmayın doktoruna sorsunlar bende 6 ay vermemeyi düşünyorum ama ek gıdaya başlamassa vermem emmesee mama alırsa tabiki su vericem