Mom084 Selam arkadaşlar Bebeğim çok güzel oynuyordu net net Bugun sadece Bi kaç Derinde güçsüz pıtırtı hissettim Naptıysam olmadı eskisi gibi Dr 30 a kadar düzensiz olur dedi başka Dr 28 den sonra düzene girer dedi Ben napsam acaba pozisyon ile mi alakalı
Merve50 Mom084 canım tatlı ye sessiz bir yerde uzak o zaman hareket eder stres sıkıntı yapma inşAllah bişey yoktur 😇
Nslhnkr Mom084 uyuyordur endişe etme tatlı ye uzan karnınla konus iki ov. 30 dan sonra Allah allah durmuyolar 🤣🤣
Mom084 melikeyldrm_54 yaptım hepsini yine bir iki pıt yaptı ama Derinde gibi karnımın ön yüzeyinde değil. Eget yapmasa acile gidecektim Allahım sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin
Mom084 Merve50 yaptım hepsini yine bir iki pıt yaptı ama Derinde gibi karnımın ön yüzeyinde değil. Eget yapmasa acile gidecektim Allahım sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin
Mom084 Nslhnkr öyle olsa keske ne güzeldi Bayadır hareketi Bugun yine korkuttu Allahım sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
mrrrv11 Mom084 merhaba beninde 28+4 deyim benimde bebeğim dünden beri çok derinde hareket ediyor acaba arkasını mı döndü diye düşünüyorum pazartesiye kadar bekleyeceğim düzlemezse doktora gideceğim
Selin48 Mom084 bende 27+3 iki üç günüdür pıt pıt yapıyor benimki de kafama takıldı haraket ediyor ama güçlü değil dimi bende de öyle
Nslhnkr Mom084 aminnnnn. oluyo öyle bende yasadm hepimiz yasıyoruz malesef cok korkuyoruz , korkutuyo bizi bu minikler
Mom084 mrrrv11 evet bence döndü sırtımıza dogru vuruyor o yüzden biz net hissedemiyoruz İyi olsunlar Allahın izniyle de
Mom084 mrrrv11 hiç kıpırtı yoksa sıkıntı heralde bebişler bir iki pıt pıt yapıyor ama ön karından belli olmuyor
mrrrv11 Mom084 evet normalde çok belirginken şimdi derinlerden hafif hafif hissediyorum bakalım inşAllah düzelir 🌸