Alaca Cok baş agrısı çekıyorum tek baş agrısı 8+2 haftalık hamıleyom genelde kız bebeklerde mı olur erkeklerde mi😂🙈🤰
ikincimucizemmmm Alaca valla oglumdada çok agrırdı şimdi kızım olacak yine çok agrıyor bence bu cinsiyet ile alakalı degil
Alinamoms Alaca kesinlikle stresli insanlarda oluyor cinsiyetle alakalı değil baş ağrısı bilmeyen ben ki kızım olucak stresten ağrısız günüm yok 🤦🏻♀️
Alaca Alinamoms Alinamoms aaa neden streslısın valla benım stresim merak 😂😂😂çocuğum ne olacak çatladım merkatan
Glcnatl Bence havalardna kaynaklı bu agrılar bende açıkcası kış mevsiminde güneş olup rüzgar varsa başım tutuyor parolla geciyor Allahtan🤦🏽♀️