Pamugunannesi1 Minnakbiri26 Şeker çıkmış canım idrarında ben yaşadım bir daha test yaptık sonra negatife döndü inşallah seninde öyle olur 🙏🏻 Geçmiş olsun
sternocleidomastoideus Minnakbiri26 şekerden dolayı çıkar genelde ,bol bol su içip beslenmenize dikkat edin mutlaka
pamukpamukoldum Minnakbiri26 şeker,susuzluk , yetersiz beslenmen Biyokimyadaki glikoz değerine bi bakarsın kuzum eğer normalse yağsız,şekersiz be bol su öneririm
Minnakbiri26 Sedagb öğlen 3 de aç karnına su içmeden yaptırmıştım testi 15.00 a kadar hiç bişey yemedim ondan olabilir mi?
Pamugunannesi1 Minnakbiri26 Sıvı kaybından dolayı çıkabiliyor benim vücudum çok sıvı kaybetmişti kustuğum için su da içemiyordum kusuyordum yüzden çıktı serum takviyesi aldım su içmeye çabaladım su içince kusuyordum çünkü yavaş yavaş düzeldim ve keton çıkmadı o yüzden su tüketmeye sıvı şeyler yemeye çabala 🤗
Sedagb Minnakbiri26 sadece bugünle alakalı olmayabilir genel olarak beslenmenize dikkat edip bol su tüketmeniz gerekir. Hamileliğim başında çok kustuğum için benimde sürekli çıkıyordu
pamukpamukoldum Minnakbiri26 yok yawrum şeker demek icin az önce yazdıgım gbi biyokimya testine bakarsın Hadi onda da yok diyelim idrarda glukoz var zaten ondan anlarsın ketondan değil Keton anlık tahlildir Su iç tekrar tahlil ver negatif olur Hic bi sonuc tek başına yorumlanamaz 😊 korkma yani😊 su içmeye devam
Minnakbiri26 pamukpamukoldum çok teşekkür ederim idrar glukoz da negatif çıkmış ben normalde sağlıklı beslenip su içiyorum ama kan tahlili yapılacak diye 15.00 kadar aç susuz gittim 🙈