Perşembe doğumum var kuzum neler koyduğumuzu yazıyım
Bebek için
10 lu hastane çıkışı (içine bez ve çorap koydum)
1 tane 5 li takım
2 zıbın 2 çorap 4 tane ağız mendili 2 tane eldiven
10 tane bez
Pişik kremi
2 tane Müslin örtü
1 tane kalın battaniye
1 tane ince battaniye
Biberon
Mama koydum (aptamil)
Bide yelek koydum bebeğe
Anne için
2 tane pijama
Bi tane fazladan alt koydum
Gece pedi
Göğüs ucu kremi
İç çamaşır
Emzirme sütyeni
Lohusa tacı
Yelek