Rabiasel Sizlere bir şey sormak istiyorum malum pandemiden dolayı eşim çalıştığı yer kapandı sigortamız da yok doğumuma da bir buçuk ay felan kaldı devlet hastanesinde dogum ücreti ne kadar alırlar sizce bilginiz var mi
Kelebek43 Rabiasel eskiden yesilkartin varsa onu sigorta binasından cikarttirabilirsin o zaman hiçbir ücret odemiyosun
kalben_duam Rabiasel analık hakkı diye bişey var devlette ücretsiz muayne oluyosun belli aya kadarda bebek yararlanabiliyo. Doğum konusunu bilmiyorum ama ücret alınacağını sanmıyorum.