1911-sy amin canım inşallah 🤲🏻 benim de bulunduğum ilde iyi dr yok farklı ile gidiyorum maalesef 😔 kanamanın ertesi gün dr uma danışarak gittim yolculuk sıkıntı olmadı şükür ama ön koltuğu yatırarak ayaklarımı kaldırıp gittim, inşallah kanama tekrarlamaz şükür benim bir daha olmadı sizinde olmaz dua edelim, buarada bende ikizim 👭 birbirlerine canla tutunur onlar annesi, sağ salim kavuşursunuz inşallah güzel düşünelim güzel olsunlar 🎀