Stmom Bursa Tomokay da rahim filmi çektirdim Merak edenler için biraz ağrılı bir olay. Benim için basta vajinayi açmak için kullandıkları şey canımı yaktı . Ilac verildiği surede tıpatıp adet sancısı gibi bir ağrı oluyor. O benim için sorun olmadı ama bazi sıkıntılar vardi sanirim doktorum henüz yorumlamadi o yuzden uzun sürdü 20 dk gibi. Yalniz kendimi çok sıktım gerek varmiydi? Yoktu. Sıkmadiginiz sürece daha kolay geçiyor. Merak edenler için yazmak istedim 🙏
ogrencianne35 Stmom kaça cektirdiginizi bilmiyorum ama özel hastaneler de anestezi yapıyorlar 750 -850 tl arasında bi fiyat o acıyı çekmeye değmez
Stmom ogrencianne35 yine ayni o fiyatlarda çektirdim aci çektim ama ne yazık ki ben birkez anestezi almıştım farklı birsey için çok zor uyandım:( ozamandan sonra korktum anesteziden..
ogrencianne35 Stmom bana da çekilecekti çektiren arkadaşlarım vardı cevremde çok acılı bir işlem olduğunu söylemişlerdi oradan biliyorum kasım ayında bi arkadaşım anestezi ile çektirdi zor bir işlem yani inş herşey gönlünüzce olur 🤲❤
denizce Bende hsg çektirdim anestezi almadan 10 saniyede bitti. Adet olduğumuzdaki gibi hafif birşey hissettim. iyi ki çektirmişim 3 ay sonra gebe kaldım, çok ilgili ve güleryüzlüler hem Dr. Ertan bey hemde çekime giren hemşireler. Tavsiye ederim =)