Merhaba sevgili anneler, öncelikle Allah herkesin çocuğunu eli ayağı düzgün bir şekilde kavuşmayı nasip etsin 🥰
Çok taze anneyim gece 3 buçukta doğurdum,dün öğlen 2 de suyunun gelmesiyle başladı herşey. Sancılarım gece 10 a kadar şiddeti bana göre rahatça karsilanabilir durumdaydı. He şuna da öncelik vereyim Eskişehir Yunus Emre devlet Hastanesi’nde doğum yaptım,odalar tek kişilik duşu vs var özel hastaneden farkı yok yani Samet Temelin takipli hastasıydim dogurmasaydim pazartesi yatış verilecekti ama çok şükür kızım 40+3 de geldi. Hastaneye geldiğimde ilk 2 buçuk cm açılma vardı gece 12 den sonra acilmalarim 1 saat arayla arttı ve dayanılmaz hale geldi hatta imza atıp çıkıp özelde sezaryenle bile doğurmayi düşündüm tam bittim derken o ara doğum anı geldi biraz zor oldu ama güzel doğum oldu haliyle dikisim var. Canpedin hasta bezini kullaniyorum.ve çok aşırı memnunum herkese tavsiye ederim sütüm de geldi ne olursa olsun emzirmeye çalışın kizlar size en büyük tavsiyem bu emzirdikce geliyor sütünüz. Bunu unutmayın. Prensesim yanımda mışıl mışıl uyuyor ,sormak istedikleriniz varsa seve seve yanıtlarım. Allah bir avazda kurtarsın sizleride 🥰🥰😊