Merhabalar 36+1 haftalık hamileyim sağ ayağım davul gibi şişmeye başladı sol ayağımda da var şişkinlik ama sağdaki kadar kendini belli etmiyor görenler ari sokmuş gibi olmuş ayağın diyo yani dışarıdan bile fark ediliyor o derece. Sizce neden olabilir?? Tansiyonum falan da hep iyi çıkıyor neden böyle oldum anlamıyorum ağrı falan da yok ayağımda öyle…