senaozkaymak Kızlar suyum ve nişanım geldi yatışım yapıldı dualarınızda benide ismen unutmayın lütfen ☺️ Sağ salim evladımı kucağıma alıp güzel bir Doğum hikayesi paylaşayım bende burada inşAllah 😌
Deniz_destan_can senaozkaymak Sağ salim doğar inşallah canım🙏Allah yardımcın olsun bir avazda kurtar :)
senaozkaymak Kubra_dmrr amin inşallah çok teşekkür ederim rabbim hepimizi güzelliklerle kavuştursun evlatlarımıza inşallah ☺️
Elvanoez Allah yardimcin olsun sagsaglim alirsin insallah bebegini kucagina🤲🏾 Kizlar bende bugun 40+3 oldum bayadir karnim agrio sanci yani heralde ama dayanabiliorum yani nisan felan gelmedi hic bisey ne zaman hastaneye gitmeliyim ilk hamileligim o yüzden soruoyorum cevaplarsaniz sevinirim ☺️
Geencanne Elvanoez dayanılmıcak bi hal alınca git şuan çömelme hareketleri yap duş al hastane çantanı ayarla eksik varsa koy, sancılar 5-10 dakikada bire düşünce hastaneye git canım. Benim ebe böyle söyledi sancılar dakikada gelince doğuma alıyorlarmış
DenizelikDikilita Elvanoez dogum sancilari 1 dakika surer biter sonra duzenli aralikta tekrar gelir ve yine 50 saniye veya 1 dakika surer. Sende bu sekildemi
senaozkaymak Deniz_destan_can aminn inşallah canım rabbim hepimizi kavuştursun evlatlarımıza sağ salim ☺️
Deniz_destan_can senaozkaymak Ağrılarım var ama anlık oluyor canım. Sen şuan sancı mı çekiyorsun valla senin yerine heyecanlandım:) kolayca doğur miniğine kavuş inşallah