Arwen21 miniktirtilim_ 11+6 oldum şimdiye kadar hiç bir belirti yoktu bugün baş dönmesi ve bulantı ile uyandım ilk kez baş dönmem geçmiyor bende merak ediyorum öyle olan duyan varmı
Happy_27 miniktirtilim_ normaldir cnm benim 7. Hafta başlayıp 16 da bıttı ınsan zorlanıyor ama emin ol gecıyor sabr etmek lazım🙏🏻
ssssxsss miniktirtilim_ evet tam böyle gecicek dedigim anda kusma bulanti hepsi basladi bugune kadar tost ve makarna yiyebiliyordum simdi suyu zor iciyorum 🤢
Tugbageyik Benim 4 haftadan beri kusma var şuan 9 haftalıgım doktor ye kus vitaminini alıyor bebek posasını atıyosun dio ama o kusma çok kötü 3 4 ayda bitiyomuş
miniktirtilim_ Tugbageyik bugüne kadar daha hiçbir şey olmamıştı böyle devam ederse de zorlarım kendimi yerim herhalde 😔
Nihal42- Benimde öyle 8 hafta da başladı şu an 12 haftalığım devam ediyor. Prilam kullanarak hayata devam ediyorum
miniktirtilim_ Arwen21 ilk başlarda varsa da 12.haftadan sonra bitiyor diyorlar ama bu şekilde sonradan başlayanlarda oluyormuş😔