Umudumbitmedi Kızlar beta değerlerim 2 günde bir 105 340 979 olmuş 2 katından biraz fazla artış olmuş korkulacak bişey mi dış gebelik olabilir mi tam 2 katı mı artması lazım beta değerlerim nasıl sizce
Bebekannee Umudumbitmedi hayır canım bı sorun yok ben bı hafta aralikla yapmıştım 108 ile 4500 civarıydı
Umudumbitmedi Glbnpk tam bilemiyorum canım adetim düzensiz ama 26 şubatta ovülasyonda çatlama görmüştüm
Zeynep2738 Umudumbitmedi benim 2 gün sonra 4 kat artmıştı bana da dış gebelik veya çoğul gebelik olabileceğini söyledi doktorum. Çok şükür bi sorun olmadı. Şuan 33 haftadayız.
Umudumbitmedi Zeynep2738 maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah perşembe öğreneceğim inşallah normal gebelik mi kese var mı
Elifdikel Umudumbitmedi tam iki katı olması gerekmez iki katından fazlada olabilir tabi güzel artmış 3 4 güne keseyi de görürsünüz inşallah zaten zaman geçtikçe ikiden fazla artıyor