Bence bukadar kafana takmamalisin. cevrendekilere ben sezeryan istedim deme madem cok cekiniorsun bebegin basi yukari dönmüs de veya cok kilolu sezeryanla aldirmamiz lazim de Dogrulari söyleme sende millete. benim burda okudugum kadariyla turkiyede doktorlar sezeryana erken aliyorlar 37 de yapab cok gördüm haftaya alabilir yani seni sezeryana acik acik söyle ben almanyada yasiorum burda birsz farkli doguma bisey ödemiyorsun ama senin durumunda farkli özelde sanirim sezeryan farkli normal dogum farkli fiyatlar degilmi… yani doktorundan cekiniorsan bisey uydur gitsin yada direk söyle korkuyorum
bana gün ver diye… masallah 3800 gram olmus bebegin normam dogursan 41,42 haftaya kadae yolu var bebek cok kilolu dogcak cok zor olur bunu acik acik söyle doktoruna sezeryan önerir bence Ozaman o da