Arkadaşlar merhaba , normalde hep sarı saç rengi kullanan biriydim ve hamilelikte saç boyasını hiç tercih etmedim. Şimdi 27.haftadayız.
Kısmetse haftaya görümcemin nişanı var, diplere sıkılan saç spreyi varmış lorealin, dipleri kapatan. İlk yıkadama çıkıyormuş. Hiç deneyen ya da denemeyi düşünen var mı aranızda ? Acaba çok zararlı olur mu , ilk yıkamada çıkan bir şeymiş nihayetinde, saç spreyi gibi. Ben düşünüyorum ama sizden de bilgisi olan varsa fikir almak istedim.
Ürünün adı : koyu dipleri anında kapatıcı sprey
https://www.watsons.com.tr/p/loreal-paris-magic-retouch-koyu-dipleri-kapatici-sprey-acik-sari-35485?recommended_by=dynamic&recommended_code=8d985f8942edb9f74ba92a4fa1d511f2