bircivcivannesi selam kızlar bikac kişiden elbise şeklinde olan pijamaların doğumdan sonra daha kullanışlı olduğunu duydum lohusa setleri çok pahalı acaba sadece öyle elbise gibi bı şey alsak olur mu yazın olucak doğum Allah izin verirse siz ne önerirsiniz tecrübeli anneleer nerdesiniz lütfen 🙈
Duygularca bircivcivannesi bana da çok pahalı geliyordu ve sonradan kullanabileceğim türde ürünler değildi. Bi tane gecelik takımı aldım gecelik sabahlık şeklinde bir tane de önden düğmeli pijama takımı aldım yeterli olur diye düşünüyorum.
Dilara8228 bircivcivannesi 2 defa doğum yaptım nasip olursa 3. Yapacam hiçbirinde lohusa seti almadım bana çok gereksiz ve anlamsiz geliyor bir rahatlı bile yok dantel falan abiye gibi 😂
Rbkny bircivcivannesi fiyatını geçtim cok gereksiz aşırı süslü püslü resmen abiye elbise gibi bedava verilse bile giymem yanı buyüzden normal elbise tarzında geceliklerden pijamalardan alıcam
Lulemom Lohusa setinin bence sadece görüntüsü var. Ne kullanışlı geliyo bana ne de rahat. Ve nerdeyse hepsi dantelli. Bebeğin suratına değecek falan tahriş olacak bence gereksiz. Ben dümdüz elbise gecelikle bide alt üst pijama alıcam. Hem her zaman kullanırım.
yavrukelebekk bircivcivannesi ben sadece elbise şeklinde gecelik aldım lohusa seti o danteller falan çok aşırı gereksiz bence
1maviyol bircivcivannesi ben lohusa setini sonra kullanmam diye düşündüğüm için bi tane önden düğmeli pijama takımı aldım bi tane de dizden gecelik aldım ☺️
cipiti bircivcivannesi lohusa sabahligini falan giyemedim bile 😅😅 sezeryan oldu doğumum hep rahat pijamaları giydim LCW dan almıştım düğmeli çok rahat ettim lohusa setleri goruntu evet
MiniCooperAnne @bircivcivannesi Hepsi bana gore rant. Ben hamileligimi bile tayt ve de tisortle gecirdim. Son iki ayda cikan karnim icin gereksiz bir gebelik alisverisine gerek duymadim. Minnos kizima bir seyler aldim onun yerine. Zaten dunyaya geldiginde tekrar hizli bir sekilde eski kiloma donecegim, her dolabi actigimda elbiselim ne zaman el atacaksin bize diye bakiyorlar gozume.😂😂😂 Heyecanla bekliyorum valla.
Canlarimbenimm bircivcivannesi ben ilk doğumumda almıştım ama hiç kullanamadım evde sürekli tabiri caizse cıbıl cıbıl geziyordum şimdide gereksiz görüyorum 😂
koalababy bircivcivannesi lohusa seti almamak için saçma sapan şeyler almış biri olarak söylüyorum ki daha pahalıya patladı bana 😂 keşke lohusa seti alsaydım daha şık giyerdim hiç değilse 😁 benim düştüğüm hataya düşme canım dikkat et
koalababy bircivcivannesi valla int aldım bitane 60 tl olmadı 😂 neyse kardeşlerim beyaz gecelik al resim için dedi onu aldım 159 tl sonra başka pijama aldım o da 70 tl bitane de arkadasım aldı 80 tl hesaplayınca keşke diorum lohusa seti alsaydım 😂😂
Qawsedrftg 2 doğum yaptım ikisinde de lohusa setim olmadı bir eksikliğini de yaşamadım😄 Lcw’dan bir tane önden düğmeli gecelik aldım, onu giydim zaten ertesi gün hastaneden çıktığım için normal eşofmanlarımı giyip eve geldim, olay bitti🤷🏻♀️
aannepandaa bircivcivannesi ben hayatım boyumca herşeyin bir baskı ile diretilmiş şeklinden hoşlanmam. Yok dantelli fırfırlı loğusa takımı yok isimli bebek hastane çıkışı yok oda süslemesi. Bunu yap diye tutturan yok tbi ama yapmayınca aaaa niye yapmadın diyen çok. Canınız nasıll isterse öyle yapın. Ben normal bir pijama takımı ve üstünün polar sabahlığını aldım. Çeyizimdede pijama takımlarım vardı yeter bence. Ama bir tane gecelik yada elbise gibi birşey düşünüyorum. Doğumu beklerken sürekli alttan muayene felan yapılırken pijama zor olur mu diye düşünüyorum. Orada kararsızım..
Ipek0z bircivcivannesi bence çok gereksiz bir sürü tüllü dantelli modeller var ne sen rahat edebilirsin ne bebek🤷🏻♀️ ben waikikiden bir gecelik iki pijama aldım onları kullanıcam hem sade hem kullanışlı sonrasında da gayet giyilebilirler bence 💁🏻♀️💕
Seda-34 bircivcivannesi ben de almadım. Çevremde hangi tecrübeli anneye sorsam gereksiz dedi. Benim de evde 1 tane pamuklu sabahlığım var kullandığım onu alıcam hastaneye. Bir de önü düğmeli normal pijama takımım var çok kullanmadım, hamile olduğumu öğrenince de kenara kaldırmıştım yine onu götürücem. Bir de yarım kollu pijama takımı aldım marketlere gelenlerden koyu renkli uygun fiyata. Bir tAne de tek gecelik alabilirim belki. Normalde kullandığım şeyleri kullanmayı düşünüyorum yani ekstra masraf yapıp 3-5 gün sonra kenara kaldıracağım şeylere fazla paralar vermek istemedim açıkçası
Dilana-24 bircivcivannesi dantelli olan lohusa takımları gerçekten görüntüsü yüzünden çok pahalı canım ve bence de gereksiz ☺️Ben bugün wakikiden aldım bir tane pijama takımı bir tane de elbise gecelik aldım yedek olarak bir pijama takımı daha alıcam , çok rahatlar hatta emzirme sütyenlerimi de oradan aldım yumuşacıklar doğumdan sonra bile kullanılabilir bir bak derim istersen tabi yine de senin tercihin …