bircivcivannesi selam kızlar ne marka aldınız, neden aldınız ( tercih ettiniz), ne kadara aldınız, paylaşırsaniz sevinirim teşekkürler 🤭☺️🐣
nurdane3504 bircivcivannesi benimde almam gerekiyor buraya bekleyeyim alan memnun kalan varsa yorumları okurum
zeyzey87 bircivcivannesi https://ty.gl/utkfm3o yataşın kalitesi hepimizce malum.yorumlara bakarak ben bunu tercih ettim park yatağının içine çokda güzel oldu.
bellaks bircivcivannesi E bebekten babyjem markasının yatağını aldım yanlış hatırlamıyorsam 150 liraydı fiyatı. Öyle bir araştırma yapmadım ben yatak konusunda, beşiği de e bebekten park yatak almıştım. İç yatak ölçüsüne uygun olan hangisiyse onu aldım 😊
Blackk34 Yoyko ve başka markanın aldım beğenmedim geri verdim Babyjem Air aldım çok hoşuma gitti tavsiye ederim.
bircivcivannesi Best11 ben de sniglar almak istiyorum onun içine uygun bı yatak bakıyordum ikeanin yatakları güzel mi bilemedim hiç mağazada da bakma şansım olmadı :/
-ozlem bircivcivannesi yataş cottony sünger yatak aldım canım kaliteli 0 2 yaş ve 3 6 yaş iki taraflı kullanımı var
Best11 bircivcivannesi yani ordaki calişan tavsiye etti 240 tllik bir şeydi tabi daha pahalilari da vardı ama biz tercih etmedik umarım güzel cıkar
Gamze0502 bircivcivannesi ben mobilyayı çilekten aldım o sırada tay tüylü terletmeyen bi yatak önerdiler gayet güzel gÖzüküyr henüz kullanmak nasip olmadı 😇