Gull_94 Cansu-13 bende 54 gbı hamıle kaldım 70 71 ım suan ılk hamılelıgmde okdr tatlı yememe ragmende ayda standart 4 kılo alıyodum bunda yemıyorm ama yıne alıyorum bende anlamadım😂
Bebeklimm Ya banada doktor fazla almışsın dedi canım sıkıldı 69 la hamile kalmıştım 75 olmuşum 24 haftalığım
Zhrblt Ben 51 le hamile kaldım şimdi 29 haftalık olduk 60 kiloyum bi türlü çıkamıyorum yukarı halbuki o kadar da yiyorum yani anlamadım. Ben kilo almayınca çocuğumda almıyo sanki beslenemiyo gibi geliyo ama geçen hafta 1 kilo 250 gram filandı
Cansu-13 Zhrblt bebeğin bizim kilo ile hiç bir alakası yok diğer gebeliklerimde 14 kilo almama rağmen 2,700 doğdu
Cansu-13 Gull_94 benim üçüncü gebeliğim diğerlerinde 56 ile hamile kalıp 70 kilo ile doğuma giriyordum ikisi de kız ve çok kötü aşeriyordum bunda ise tam tersi herşey yedim hiç mide bulantım olmadı
Ssvvvggii Cansu-13 bende 35+3teyim toplamda 10kilo aldım şuana kadar. Fakat erken doğum riskim var bu yüzden devamlı yatıyorum yani doğum yapana kadar daha kılo alırım muhtemelen.. ben günde 3lt su içmeye çalışıyorum. İnanın faydası oluyo.
Minnakhamis Cansu-13 bende 52 ile hamile kaldım 15 kilo aldım 67 yim şimdi 29. haftalık ikiz gebeyim 😬😀
Gokceeeee-_ Cansu-13 Benim kilo alımım durdu artık 48 le hamile kaldım şuan 56-57 kilo arasın da gidip geliyorum 31 haftalık olduk
Cansu-13 Gokceeeee-_ maşalah diyelim ne güzel ben kilo takıntısı olan biri olmama rağmen hamileyken kendimi frenleyemitorum
Cansu-13 Krizantem_ bir hafta yediklerime dikat edicem eğer hala almaya devam edersem diyetisyen şart olucak
Gzdsrm Cansu-13 canim biraz sinirlandir kendini yuruyus yap derim son haftalar hic durduramiosun kendini cunku ve hareketlerin kisitlanio 38+3 oldum yurumek ölüm gelio bana ben 74le hamile kaldim 80 kiloyum suan tansiyon seker vardi bisey yiyemiodum almadim mecbur dikkat ettim ve son 4 kiloyu 34den sonra aldim doguma 5 gun var garanti 2 kilo daha alirim durdum durdum simdi durduramiorum dusun
Cansu-13 Gzdsrm keşke başta dikat etseydim diyorum kendi kendime şimdi frenledim ekmek ,tatlı ,yemiyorum gece çok acıkırsa bir kase ev yapımı yoğurt yiyorum sadece