Zhrblt Kızlar var mı son aylarında olupda basur durumu yaşayan. Artık iyicene darlandım. Kaşıntı ve kanaması daha yok sadece kendisi var ama ilerisinde naparım bilmiyorum önerisi olan ben şunu yaptım geçti rahatladı vs diyen var mı 😔😔😔
Emilyy Zhrblt ilk doğumumda ikinmaktan olmustu aloevera iyi geldi kabuklarini soyup jelini sürmüştüm geçti şimdi 34 haftadayız kabizlik var aşırı ama basur yok daha boyleyken bile zorlanıyorum
Zhrblt Emilyy yaa çok teşekkür ederim Allah razı olsun mutlaka deniycem bende. Yalnız böyle krem gibi bişeyini alsam olur mu ki acaba bende böle bitkisi vs yok kabuğunu soyup yapabileceğim krem nası olur ki
Emilyy Zhrblt deneyin kesinlikle teyzem önermişti bana da hic bir krem fayda etmedi aloevera nin kremi de fayda etmedi kimyasal karışım olunca bende bitkisini aldım büyük gelişmiş olanlarından onlari satan peyzajlardan oylelikle uyguladım