Bence gayet normal canım ayrıca her bebek aynı kiloda olmayabiliyor kimisi daha zayıf kimisi daha kilolu seninki olması gerektiği gibi doktorunda aksı bir şey demediyse hiç takma kafana ben en son 14+6 da gitmiştim 110 gramdık bir daha gittiğimde 19+3 olacağım o yüzden kendimden örnek veremedim