TeoMom helal olsun sabrına 😁 hiç mi merak edip test yapmadın :) ben iki defa silik çizgi gördükten sonra kanamam oldu bugün o yüzdem sizlere danıştım . Gebelik olmasa neden iki defa aynı şey çıktı ki ona kafam karıştı . Birazdan eşim de gelicek evde test yapacağım tekar pozitif çıkarsa beklemeden hastahneye gideceğim ama eğer negatif ise zaten gitmeme gerek kalmaz