Seyma2861 Merhabalar 35+2 yim. İdrarda protein var tansiyonumda yükseliyor bu hafta ilaca başladım. Böyle durum yaşayan var mı? Erken doğum sebebi midir bilgisi olan paylaşır mı?
Mmhtpmhmt04 Seyma2861 protein kaçağım yoktu ama tansiyon sebebiyke alfamed kullaniyordum 37+4 te tansiyonum cok yükseldi ertesi gün kontrol vardı gittim doğuma aldı doktor riske atmak istemedi tansiyonu sürekli ölçün ilaci duzei kullanin geçmiş olsun
Fatmaaaaa123 Seyma2861 Canim bendede aynı sorun var ilk bebeğim 34 haftalık sezeryan ile doğdu zehirlenme başladı hemen aldılar bebeği çok şükür iyiyiz simdi 2 yaşına girecek simdi gene hamileyim 2 aylık bu sefer yediğim içtiğim herşeye dikkat ediyorum
Seyma2861 Glcn13 tansiyonumun yükseldiğimi hiçç anlamıyorum. 14.8 , 15.10 , 16.9 kata yükseliyor iki gündür ilaç içiyorum 13.8 14.7 arası gidip geliyor
Glcn13 Seyma2861 benimde hamileligimin son aylarinda goruldu tansiyon su an 9 gun oluo dogum yapali hala devam edio arada 13/10 oluo Genel de hep 14/10 veya 15 Insallah duzelir kalmaz 🤲🏻
seyram Seyma2861ok geçmiş olsun bende 2 gün hastanede yatım 20. Haftamda şuan 24. Haftamda gireceğim inşallah benim de tansiyonum 15. 8, 16.6 en son 17 çıkmıştı. Ama çok şükür düzene girdi protein görülmedi bana sezeryan ı bile anlatöışlardı eğer protein varsa sezeryan yapacaklarını söylediler yoksa bana zarar verecekti.
BaharCos Tansiyon ve idrarda protein kaçağı belirtileri varsa gebelik zehirlenmesi yasama ihtimaliniz olabilir. Tedbirli olmanızda fayda var. Mesela bas agrisi, ödem gibi şikayetleriniz olursa hemen doktora gidin. Bir de eve tansiyon aleti almanızı öneririm. Gün içinde ölçersiniz. Az kalmış insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. 🙏🏻
Seyma2861 BaharCos ödemim vardı ayaklarımda cok şişti ama gitti. Çok iyi hissediyorum kendimi. Tansiyon aleti temin ettim belli saatte ölçüp yazıyorum. İnşallah sağlıcakla kavuşmak nasip olur
Seyma2861 Glcn13 canım birşey daha sorayım ilk gebelik mi seninde ve tansiyon ilacı kullandın mı. Protein kaçağı da olmuş muydu
Fasulye-87 Glcn13 canım kaçıncı haft Anda belli oldu ben erken doğurmak istemiyorum çok korkuyorum 33+3ün şuan
Glcn13 Seyma2861 hayir canim 4. Bebegim aralari cok yakin oldugu icin olabilir diolar doktorlar hamileyken idrar testinde cikmadi protein ama dogumdan sonra cikti bir ay sonra randevum var tekrar idrar testi yapilcak Insallah gecmis olur o zamana kadar ilac vermediler simdilik
Seyma2861 Mmhtpmhmt04 kaça cıkıyordu tansiyonun .ilaç fayda etmedi mi acaba? Bende alfamed kullanıyorum sabah aksam
Nisakrmn3 37+4 de protein kaçağı ve yüksek tansiyondan hastaneye sevk etti beni hiç ilaç bile vermedi, hastanede doğumu başlattılar hemen sabaha doğurdum çok şükür, bence kontrol gününüzü beklemeden doktorunuza haber verin
Seyma2861 Nisakrmn3 ödem var mıydı sizde? Protein bende 2+Cıktı sonra tekrar baktık 1+ Çıktı. Doğumu suniylemi basladılar tansiyon normal doğuma engel oldu mu
Mmhtpmhmt04 Seyma2861 düzenli kullanmadım başından beri kullanmam gerekiyordu en son doğumdan birgün önce biranda kendimi kötü hissettim tansiyonumu ölçtüm 15/10 du bu zamana kadar en yüksek gordugumdu sabaha kadar bebek hareketlerini takip ettim sabah kendi doktoruma gidinxe de tansiyonum yine bu civarlardaydi ve birakamam riske atamam dedi halbuki başından beri ilacı düzenli kullansaydim belki sorun olmayacaktı gunde 3 sefer vermişti sabah öğlen akşam
Nisakrmn3 Seyma2861 ödemde vardı, hayır suni sancı vermedi suyumun gelmesi için bir ilaç verdi yarım saat sonra suyum geldi ve normal doğum oldu
Minikcanavarlar Glcn13 merhaba ben de gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum yaptım ikiz kızlarım kuvezdeler hala😔 protein kaçağım çok yüksekti hala tedavi görüyprum düşü var ama bana protein yemememi söyledi doktor sizde mi o şekilde besleniyorsunuz acaba?
Seyma2861 Mmhtpmhmt04 AA öyle mi düzenli kullansaydınız KesKe. Benim son haftalara yanaştığı için artık düzenli kullanacağım inşallah
Seyma2861 Nisakrmn3 bir sorun olmamasına cok sevindim. Bazıları risk almıyor ya doğum zamanında yğkselir diye direk sezeryana dönüyorlar ondan tedirgin oldum
Seyma2861 Gizem957 yok vermedim 24 saatlik idrar. Bu ilaçtan sonra düzene girmezse hastaneye yatacağım orda takip olacak