kzmsda71 33 haftalık hamileyim bebeğim çok hareketli şükür ama sürekli terliyorum sıcak basıyor çok fazla akıntım var ama koyu renkli değil kasıklarımda acayip bir ağrı halsizlik ve baş dönmem var sizce normal mi ilk Gebeliğim Doğum gelmek üzere mi
pembepapatya Kizlar ya kan degeriniz kac benim 10 o yuzden mi halsizlik yapiyo 32 arti 4 bende.bazen asirii halsiz oluyorm yatasm geliyo bazende enerji hapi icms gbi😁🤔😌 Symanur kzmsda71
Symanur 36. Haftamdayım dedikleriniz bende hala devam 3diyo özellikle sıcak basması ve halsizlik çok fazla doktorum normal olduğunu söyledi bakalım ne zamana kadar devam edicek 🙄