Bd21 Şuan 29+3 günlük hamileyim edremitte oturuyorum muayeneye devlet hastanesine gidiyorum ama dogumumu balikesir universitesinde yapmak istiyorum kendi isteğimle sezeryan olucak inşallah sizce kaçıncı haftada gitmeliyim
Bd21 Cevirmenannee bende tam tersi akin hocayla ilgili çok iyi yorumlar okudum, duydum 😊 daha once ki hamileligimde kalbi durmustu bebegn o zaman gitmistim gayet ilgililerdi memnun kalmistm