Sibel43- Arkadaslar 37. Haftamdayim bu zamana kadar dayandim ama bogazlarim falan ilhtap oldu iyce agumentin ictim yarim 3 tane icip biraksam birsey olur mu hic bu zamanda kullanan oldu mu
Aylinada35 Sibel43- ben 3 kere kullandım kuzum eğer doktorun veriyorsa öyle birşey yok kimseye bakma kimse doktor kadar iyi bilemez
Alyamm_ Sibel43- Geçen hafta ust solunum yolu enfeksiyonumdan dolayı verdi doktorum ama iki gün önce basladım kullanmaya bende korka, korka kullanıyorum 😔
Kbrgnca Agumantin çok etkili bir antibiyotik normal zamanda bile tüketilmesi sıkıntılı. Doktora gidin bence bebeğe etkisi olabilir
Kaderimm Sibel43- gebelikte agumantin kullanılıyor cnm benimde dış ahrim için vermisti doktor ama ulaşabileceğiniz doktorunuz varsa arayın sorun yine yada sağlık kuruluşlarını arayıp bilgi alabilirsin
Sibel43- Kaderimm canim ben hakkarideyim devlet kesinlikle ilgilenmiyor vana gitmem lazim doktorum numara vermiyor doktorum dis icin kagit yazdi ama burdaki disciler mudale yapmadi hamileye yapamam dedi napicam bilmiyorum yani
Kaderimm Sibel43- cnm devletin acil bolumunu arayıp sormayı dene ordaki ebeler doktorlar illaki bı bilgi verir ben hep ararım aksi bı durumda . Oturduğum sitedeki dış hekimi yazmisti 2 tremestirda kullanılıyor diye