Krizantem_ Kızlar merhaba doğuma yakın evde birine ihtiyaç var mı,doğum sonrası annem yanımda kalacak. Eşim evde tek başına sancılanırsın deyip korkuyor🙄 annene götürürüm yada annen bizde kalır diyor sizce gerek var mı ?
Ayten-1907 Krizantem_ doğum hemen olmuyor zaten o açıdan endişen olmasın.. Ama yine de insanız sonuçta son hafta birinin olması iyi bence…
Ysmmmnn Krizantem_ rliniz sürekli yanınızda değilse gerek var birine bence eşinizinde dediği gibi sancı olur sumgelr falan bi şekildr eşinize haber edilir
Ftmasanli Krizantem_ bi yoldaş olsa iyi olur bnde yalnızım eşim çalışıyor 4görümcem var ve tek kız olduğum için bunun sıkıntısını yaşıyorum 35+6olduk 9aya girdiğimde görümceme söylicem yoldaşlık etsin yeter bana 😌
Sibel43- Bence yok hemen esini arayabilirsin yinede kendin bilirsin ama dogumda hemen olmuyor belli bir surede oluyor ama annen gelirse biraz rahat edersin yardimci olur sana
Krizantem_ Sibel43- Teşekkür ederim canım. Evet doğum hemen olmadığı için bende gerek olmaz diye düşündüm eşim diziler de izlediği gibi sanıyor sancilanip hemen doguma alincam sanki😂 annem de doğumdan sonra benle kalacak. Oncesinde annemi yormak istemiyorum çok yemek iş güç.