Bende grand a gidiyordum oradaki doktor çok suratsız ve ilgisiz olunca bıraktım Ayşenur Evrenos a gittim çok ilgili ama özel muayene olduğu için de her zaman gidilemiyor maddiyattan ötürü 🤷🏻♀️ Şehir Hastanesi Serdar Erman beye gittim çok ilgili ve çok efendi bir doktor çok memnun kaldım ondan. Dediğiniz gibi özeller artık çok kötü devlet onlara bakış daha iyi 👍🏻