Ben 30 yasindaym ilk kez anne oldum meğer ne zormuş anne olmak evladınla sinanmak… Hep burda doğum hikayelerini okuyunca ağlardım kiminki ne güzel gelirdi gözüme, kimininki de aglatirdi beni şimdi gelelim bana😭
05/03/2021 cuma günü annemi Pendik bölge Hastanesi’ne götürdum kalbinde sorun vardi tahlillerini almak icin hamile olduktan beri ilk kez Gebze dışına çıktım riskli bir gebeliğim vardı hoş anne bile olamazken Allah’tan gelen bir mucize vardi şükür 🤲 sonra anneme geldik o kadar uykum vardı ki eve gitmek istedim annem çay içelim sonra git dedi çıktım annemlere çayı yudumlarken birden altım ıslandı güldüm dedim ki altimada kaçırdım pes dedim sonra ayağa kalktım bı baktım su durmuyor yengem dediki suyun geliyo korkma dedi 😔 gerçektende korkmadım çünkü bian önce bebeğimi kucağıma almak istiyodum o yüzden kendime ne olursa olsun kızımı bir kez göreyim yeter dedim doktorumu aradım suyum geldi falan dedim panik yapma çık gel dedi ablam da beni duşa soktu hemen bir tabak çorba içirdi ve arabaya bindik annem ablam ben gittik annem üzülmesin diye sesimi cikaramiyorum ama bı o kadar da mutluym sonra hastaneye geldik doktorum muayene etti beni ben bı çığlığı bastım bana dediki sezeryana alicam herşey normal ama sen bu halde kendini yataktan atarsın dedi🙄 dedim olmaz ben sezeryan olsam gider devlete yaparim doğum peki dedi yatış yaptı ben evden eşyalarımı getirdim plates topu, Meryem Ana otunu faln beni hem nst’ye bağladılar hem suni verdiler cnki ağrım var ama suni geldikçe ben kendimi öldürmek istiyorum bir taraftnda altüst iki dişimi kırdım acidan kendmi vurmusum yatağa hemde Meryem anaotunu sürekli içiyorum bı 4 santim oldu acilmam zaten kizlgimda çok dar olduğu için normal doğumum çok düşük olur demişti neyse ebe geldi 2 defa kontrol etti hadi doğuma dedi ama ben de tık yok sadce bebeğim doğsun ben ölsem de umrumda deil cnki ben kocama çok aşık bir kadınım ki hiç aşkla evlenmedm ama onunda baba olmaya hakkı vardı o yüzden ben olsam da olmasmda gözüm kapalı o bakar dedm nefesime👼 hatta benden daha iyi bakar dedim doğuma girdim bir kaç ikinmayla 20 dikiş sonrası bebeğimi aldım kucağıma ama nasıl mutluym bı yandanda kafam donuk sanki uyusturulms beynim sorna resimler çekildi odaya geldik ordada çekildi😭😭😭 ve ben 1 kez emzirdim bebeğimi sonra mosmor oldu aldılar kucağımdan kalbinde sorun çıktı şimdide midesinden kan geliyoms ve bugün 9 gün oldu canım çekiliyor resmen bebeğim yok odası bomboş bense hala kendme gelmedm kimseyle konuşmak istemiyorum ses bile duymak istemiyorum hep uyuyorm kokusunu bile bilmem, ağlamasını bile duymadım, yüzünün şeklini bilmem🤲 en zoruda bebeğini dogurursn ama elin kolun boş kalmasıdır Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin