14+2 haftalık hamileyim kasıklarımda kramplar oluyordu ara ara doktorum da gel muane edelim dedi hem ultrasonda muane etti hemde erken doğum riski olabilir diye alttan bakmak istedi bende kulaktan dolma alttan muane olunca bebekleri düşürülüyormuş diye çok duydum ve korktum yaptırmak istemedim ama bebek için yapmamız bakmamız lazım zararlı olsa biz niye yapalım dedi ve alttan baktı Allaha şükür bi sıkıntımız yok magnezyum yazdı ama ben yinede sizlere sormak istedim alttan muane olanlar yazabilir mi?lütfen